Rogelli Ultracing 2.0 heren bibshort - blauw
Rogelli Ultracing 2.0 heren bibshort - navy
Het Rogelli Ultracing 2.0 bibshort is een kwalitatief hoogwaardige fietsbroek, die ervoor zorgt dat jij optimaal en aerodynamisch in het zadel zit tijdens een ontspannende fietstocht. De designs van onze fietskleding blijven we voortdurend ontwikkelen. De 2.0 versie van de Ultracing is een doorontwikkelde versie van de eerste Rogelli Ultracing. De 2.0-versie biedt nog meer comfort dankzij de vernieuwde Power Gel zeem, de naadloze bretels en de comfortabele elastische band aan de broekspijpen. Daarnaast is de Ultracing 2.0 met Pro-pasvorm gemaakt van een Lycra Performer-stof, die de spieren ondersteunt tijdens het fietsen en doorbloeding stimuleert. Ben jij klaar om in deze 2.0 bibshort de verbeterde versie van jezelf te worden en jou persoonlijke record te verbreken?
Model is 1.83 meter en draagt maat M.
IN HET KORT:
- Hoogwaardige kwaliteit en perfecte pasvorm
- Endurance HD2 zeem
- Plat gestikte naden
- Comfortabele 4 cm elastische Lycra® band
- Siliconen antislipstrip aan de onderkant
- Ademende bretels
OVER ROGELLI FIETSKLEDING
De oprichter van GOWA Sportswear, merkeigenaar van Rogelli, is de befaamde Nederlandse wielrenner Rini Wagtmans. Dat hij veel succes boekte met zijn bedrijf in sportartikelen, is niet verwonderlijk. De winnende elementen bezat hij al tijdens zijn glansrijke carrière als wielerprof eind zestiger, begin zeventiger jaren. Vooral in grote afdalingen liet de ‘Witte Bles’ menig concurrent zijn hielen zien. In de Tour de France bracht hem dit een dag de gele trui, drie etappe-overwinningen en een 5e en 6e plaats in het eindklassement. Eind 1980 gaf hij zijn sportieve loopbaan een zakelijk vervolg met een groothandel in sportartikelen met uiteraard fietskleding als voornaamste uithangbord.
Rini Wagtmans bestormde de flanken van reuzen in de Alpen en de Pyreneeën in oude acryltruien. Regenbuien maakten deze doorweekt en loodzwaar. Vanuit deze ervaring en zijn neus voor innovaties op het gebied van sportkleding, ging Rini op zoek naar verbetering voor de huidige generatie sporters. In zijn zoektocht kwam hij uit in Italië. Daar ontdekte hij dat er een techniek werd ontwikkeld die de wereld van de wielerkleding op zijn kop zou zetten. Sponsornamen konden door sublimatie-techniek op textiel worden gezet. Zélfs in combinatie met polyester. Deze revolutie in sportkleding importeerde Rini maar wat graag naar Nederland. Zo werd hij met GOWA BV de grondlegger van deze techniek in ons land. Om dichterbij het vuur van topdesign en techniek te zitten, werd GOWA BV eigenaar van het Italiaanse wielermerk Rogelli. Dit was ‘officieel’ het laatste wapenfeit van eigenaar Rini Wagtmans. Hij besloot het in 1996 rustiger aan te doen en ruimte te maken voor de frisse ideeën van zijn zoon Marijn Wagtmans, die het bedrijf omdoopte tot GOWA Sportswear en het merk Rogelli uitbouwde tot allround wieler-, hardloop- en schaatsmerk.